W związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 i wywoływanej nim choroby zakaźnej, w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców, Burmistrz Miasta Nowy Targ wprowadza od 24 stycznia 2022 r. do odwołania poniższe ograniczenia w obsłudze klientów Urzędu Miasta Nowy Targ:
- osobisty kontakt klientów z pracownikami z poszczególnych stanowisk pracy możliwy będzie w szczególnie uzasadnionych przypadkach, wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu wizyty;
- sprawy załatwiać można drogą elektroniczną (platforma ePUAP2, kontakt e-mail –
w zależności od wymogów postępowania) lub telefonicznie; - bez zmian funkcjonują:
- Wydział Obsługi Mieszkańców i Przedsiębiorców,
- Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich,
- Wydział Podatków i Opłat (w tym kasa Urzędu Miasta).
źródło: UM Nowy Targ