Ograniczenia w obsłudze klientów Urzędu Miasta Nowy Targ

W związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 i wywoływanej nim choroby zakaźnej, w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców, Burmistrz Miasta Nowy Targ wprowadza od 24 stycznia 2022 r. do odwołania poniższe ograniczenia w obsłudze klientów Urzędu Miasta Nowy Targ:

  • osobisty kontakt klientów z pracownikami z poszczególnych stanowisk pracy możliwy będzie w szczególnie uzasadnionych przypadkach, wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu wizyty;
  • sprawy załatwiać można drogą elektroniczną (platforma ePUAP2, kontakt e-mail –
    w zależności od wymogów postępowania) lub telefonicznie;
  • bez zmian funkcjonują:
  • Wydział Obsługi Mieszkańców i Przedsiębiorców,
  • Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich,
  • Wydział Podatków i Opłat (w tym kasa Urzędu Miasta).

źródło: UM Nowy Targ

Shares